8 Ağustos 2011 Pazartesi

ELLE Ağustos 2011

2 yorum:

  1. Mine, ne aptalım ki yaptıklarını kısa süre önce keşfettim! Aslında Elle'den önce gördüm ama ne yazacağıma ancak karar verdim. İlk gördüğümde beğenimi dile getirmek için gerekli kelimeleri seçemedim ve erteledim. -Hala da seçemiyorum ama- bu kadar güzel şeyler yarattığın için teşekkür etmek istedim. Aralık vermeden tüm tişörtlere bakmak, benim için tarif edilemez bir keyifti. Ellerine sağlık, umarım hem seninle hem tişörtlerinle yakından tanışma fırsatım da olur!

    YanıtlaSil
  2. :D Benimle düşüncelerini paylaşman asıl ne kadar güzel. Teşekkür ederim.
    Umarım daha da gelişecekler,çok zor birşey kafandakileri olduğu gibi aktarabilmek. Bir gün inşallah içimdekileri tam olarak anlatabileceğim.
    yeni yerler olacak,şimdilik söylemiym,yolun düştü mü tanışırsın tşörtlerle birgün de senle ben : )

    YanıtlaSil